Pora zmieniać się na lepsze

Już od dłuższego czasu rzadko piszę. Ale to nie najgorsze… Mało się udaję stworzyć, wykreować. A to znaczy, że moje życie zaczyna być monotonnym biegiem, w którym mało miejsca na twórczość, ponieważ myśli, ręce, nogi, nawet sen są w całkowitej zależności od obawy za jutrzejszy dzień, za życie moich dzieci, za moją rodzinę.

Próbowałam postawić rękodzieło źródłem dochodu. I stety czy niestety się nie udało. Przyczyny swojej porażki pozwolę zachować dla siebie. Jednak podzielę się z wami tym, co odkryłam. W tym biegu i pragnieniu materialnie polepszyć życie swojej rodziny zatraciłam sens, jaki miało dla mnie rękodzieło. To moja pasja, moje natchnienie, moja terapia. Od początku chciałam by była zachwytem dla innych i źródłem natchnienia. Nie chciałam za to pieniędzy. Najlepszą zapłatą byliście WY – zadowolone i porwane pasją!

Więc nie powiodło mi się. I nie żałuję. Bo nadal chce by pasja została pasją. By nie była źródłem goryczy z powodu nieuczciwej konkurencji lub niedocenionych (materialnie) prac. Niech to piękno „rozkwita” na mojej kuchni, dla moich córek, przyjaciół, znajomych. DLA WAS!

Dziś odbyłam rozmowę z doradzą na temat postępu zawodowego. Dobra wiadomość – mam fajne predyspozycji. Zła – mam zaniżoną samoocenę. Muszę koniecznie ją podnieść! Otrzymałam takie zadanie od trenera i muszę go wykonać. Pomożecie?

Postanowiłam wziąć udział w konkursie „Tworzę z pasją”. Wygrana pomoże mi stać na krok bliżej legalizacji pobytu i ułatwi mi dostęp do rynku pracy. No i najważniejsze – podniesie poczucie własnej wartości. Liczę na WAS.
Zdradzę też, że przygotowuję dla was pulę konkursów. Spodziewam się, że spodobają się Wam wygrane)

A w tej chwili zapraszam wszystkie osoby nieobojętne pod LINK „DZIAŁAM Z PASJĄ”

Jeśli podoba WAM się to co robię, polubcie post pod tym linkiem.

Z góry dziękuję wszystkim za wsparcie! Mam nadzieję, JESTEM PRZEKONANA, że za chwilę słoneczko zaświeci i dla mojej rodziny, i wrócę do was z nowymi pomysłami.

A to, co ostatnio mi się udało zrobić

IMG_20170301_093604IMG_20170301_094001IMG_20170301_094306IMG_20170301_094339IMG_20170301_070323

9 uwag do wpisu “Pora zmieniać się na lepsze

  1. Witaj 🙂 Mam nadzieję, że wrócisz. Na dobre. Jestem wierną fanką Twojego bloga i talentu. Wiele skorzystałam, opierając się na Twoich radach. Dlatego żal mi było, że tak rzadko piszesz. Trzymam kciuki, żeby Ci się wszystko udało. Będzie dobrze!!

    Polubienie

  2. Głowa do góry. To zima sprawiła, ze wszystko wydaje się do niczego. Ja też przespałam ten okres jak niedźwiedź i tylko wyrzuty mnie gryzą, że robótki leżą odłogiem. Wiosna wszystko zmieni. Pozdrawiam i trzymam kciuki.

    Polubienie

Skomentuj

